15 Ağustos 2012 Çarşamba

Duyuru

07.01.2006 tarihinden bu yana üyesi bulunduğum Bordo Mavi Net ailesinde bugün itibari ile kurumsallaşma ve projelerden sorumlu yönetim kurulu üyesi olarak görev yapmaya başlamış bulunuyorum.

Beni bu onurlu göreve layık gören Bordo Mavi Net'in değerli yöneticilerine teşekkür ediyor, Trabzonspor'a her alanda katkı sağlamak amacıyla kurulmuş bu değerli oluşuma bundan böyle yönetici bazında katkı vermeye çalışacak olmaktan duyduğum memnuniyeti de sizlerle paylaşmak istiyorum.

Bu güne kadar Trabzonspor için her alanda yapmış olduğum mücadeleye bundan sonra Bordo Mavi Net'in çatısı altında da devam edeceğim. Gerek Bordo Mavi Net üyelerinin gerekse diğer taraftarlarımızın her türlü görüş ve önerilerine açığım. Ortak paydası Trabzonspor olan herkesle bu onurlu yolda beraber yürümekten büyük keyif alacağımı da belirtmek isterim.

Saygılarımla,

Ender Kuyumcu
Bordo Mavi Net Yönetim Kurulu Üyesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder