17 Mayıs 2014 Cumartesi

Yardım Kampanyası.

Sevgili arkadaşlar;

Soma'da yaşanan maden faciasında hayatını kaybeden Ahmet Kaya adlı vatandaşımızın geride bırakmış olduğu hamile eşi ve küçük çocuğu için bir yardım kampanyası yapıyoruz.

Kendisine maddi destek olacak kimsesi olmayan ve eşini kaybetmiş olan iki aylık hamile bu yaralı anneye, 12 yaşındaki oğluna ve henüz doğmamış olan bebeğine bir nebze olsun yardım edebilmek ve insanlık vazifemizi yerine getirmek için beni tanıyan arkadaşlarımdan maddi katkılarını bekliyorum.

Bu aileye ek olarak yeni doğum yapmış ve eşini kaybetmiş olan genç bir anne daha tespit etmiş bulunmaktayız ve onların da maddi olarak yardıma ihtiyacı var. Onlara da elimizden gelen yardımı yapacağız.

Trabzonspor taraftarları olarak kendi aramızda toplamış olduğumuz 3000 TL başlangıç olarak kasaya aktarılmıştır.

Toplanan miktar ve bağış yapanların isimleri burada paylaşılacaktır.

NOT: Kanun gereği para toplamamız mümkün olmadığından yardıma ihtiyacı olan kişinin hesabına doğrudan havale yapılması gerekmektedir. Hesap numarasını öğrendiğimizde sizlerle de paylaşacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder