14 Aralık 2011 Çarşamba

30 Twitter Yorumuyla G.Birliği Maçı :)

Şimdi ben size yapılan teknik ve taktik hataları ve aslında neler yapılması gerektiğini de anlatabilirim. Bunları cafcaflı cümlelerle de süsleyebilirim ama bu seferlik sevgili Trabzonspor'lular değişik bir yaklaşımla maç yazısı olarak size maç esnasında twitter'da yaptığım yorumları aktarıyorum. Her zaman insanlar maç bittikten sonra akıl vermek, yol göstermek kolay olur tabi diye maç yazısı yazanlara serzenişte bulunur. Bunun haklılık payı da vardır. İsterseniz gelin ben maç boyunca neler düşünüp neler söylemişim bir bakalım ve en sonunda da bu düşünceleri bir toparlayalım.

1.      Maç kadrosunu görünce söylediğim ilk şey : Futbolcular yerlerde sürünse bile yorgunluktan ayağa kalkamasa bile Şenol Güneş bir türlü gençlere şans verecek cesareti gösteremiyor.

2.      Maç başlamadan ikinci söylediğim : Sanırım maç yoğunluğunun getirdiği düşük performanstan şikayetçi olması gereken en son kişi Şenol Güneş, bırakmıyor ki nefes alsın futbolcular.

3.      Dakikayı hatırlamıyorum ama Volkan’ın yaptığı kötü orta sonrası : Volkan alışsın, düzelsin diye sabrediyoruz ama o sabrımızı taşırmak için elinden geleni yapıyor,adam gibi bir orta yap artık Volkan.

4.      Genel bir izlenim sanırın 20. Dakika falandı : Kimse kendini kandırmasın GB izin verdiği için oynuyor gibi gözüküyoruz, GB sıksa 2. golü de rahat bulur.

5.      Volkan’ın çektiği şut sonrası : Volkan'ın vurduğu sertlikte ben 5 yaşındayken vuruyordum topa, hem de plastik topa.

6.      Glo’nun serbest atışta rakip ceza sahası içinde yaptığı faul sonrası : Glowacki için zaman mekan fark etmiyor, savunurken de hücum ederken de sürekli faul yapıyor.

7.      Dakikayı bilmiyorum içimden geldi söyledim : Henrique kadar başınıza taş düşsün yönetim,adam nasıl pozisyon alınır onu bile bilmiyor.

8.      Rezillik üstüne rezillik sergileyince artık kızmaktan vazgeçtim ve gülüyorum: Allah da seni güldürsün Henrique :)

9.      Serkan hiç durmadan koşunca : Biri Serkan'ı durdursun, adam resmen otomatiğe bağladı, sürekli koşuyor mücadele ediyor. Biraz diğerlerine baksın, ne güzel seyrediyorlar maçı.

10.  4 kişi ortada iken bom boş orta yapamayan Volkan’a : Volkan Allah senin ……….. başka da söyleyecek bir söz yok.

11.  Devre biterken Henrique’nin çektiği şut sonrası : hahahahahahahahahahhahahahahaha Henrique şut çekti.

12.  Ve ilk yarı bitti, ve ben hala kalp krizi geçirmedim, sıkıntıdan da ölmedim. Kedi gibi 9 can var bende herhalde. İlk yarıyı özetlemek gerekirse sahada futbol oynanmadığı kesin, ayakla oynana bir oyun var ama adı kesinlikle futbol değil.

13.  Ve ikinci yarıya Adrian'la başladı Şenol hoca, gençler oynamasına izin verirse belki bir mucize yapıp olumlu birşey yapabilir ama hiç umudum yok

14.  47. dakikada Volkan iyi girdi ama yine ufak bir çocuk gibi vurdu topa, alıştım zaten fazla bir yorum yapmayacağım.

15.  Dk. 49 ve Adrian beni yine şaşırtmadı, sol ayağı olmasına rağmen rezalet bir şut daha seyrettik 5.3 milyon avroluk yıldızdan :)

16.  Şenol hoca'nın rotasyon anlayışı, Celutska’nın sola, Serkan’ın sağ beke geçmesi ve duruma göre Adrian değişikliği derken GB 2. golü buldu.

17.  Bu maçta dönmez arkadaşlar. Şenol hoca'nın takıntıları sonumuz olacak. dk 56 bu arada.

18.  Yalnız Adrian ve Henrique'nin top kaybındaki istikrarı takdir edilecek cinsten. Bu transferlerde emeği geçenlere tekrar teşekkür ederim.

19.  Bizimkiler acaba 3 ne zaman olacak diye seyretmeye devam ediyorlar, bakalım ne zaman olacak derken penaltı kazandık, Henrique bir işe yaradı. yalnız formasını çıkarıp da Aykut'un 2. sarıyı görmemesi de ilginç.

20.  Henrique üst üste yaptığı spastik hareketlerle penaltı pozisyonundaki becerisinin bir kaza olduğunu tescilledi

21.  64. dakikada Hurşut sağa verse bencillik yapacağına bu maçta bitmişti. Savunmamız çok açık veriyor, hayrolsun .

22.  70.dakika ve Henrique yine bir topu yakalayamadı, bu adam harcanıyor Türkiye'de, kesinlikle İspanya ya da İngiltere'ye gitmeli.

23.  Dk 75 ve 2 top direkten döndü bu arada, baskımız artıyor, ama sonuç yok henüz. GB tipik küçük takım sendromu yaşıyor, ya maç giderse diye

24.  81. da at artık , ve Alan yine kaçırdı ...................... .(hatırını soruyorum)

25.  Bu Henrique'den ne sucuk olur ne sabun. dk 84

26.  86. dakikada Brozek girmedi mi diye sordum kardeşime, cevap ilgiçti, girdi !

27.  Kaleciyle karşı karşıya iken bile vuramayan mal bir Brozek ile karşı karşıyayız. yönetim ne olur daha çok Polonyalı al bu takıma :)

28.  Bu arada Henrique'ye Adrian diyen spikere de bastım kalayı. Adamların renkleri bile tutmuyor. Nasıl karıştırıyorsun Allah’ın malı.

29.  90+2 yenilin bari de adamların 2 puanını yemeyin. yazık olur.(bizimkilere diyorum)

30.  GB bu sezon ilk defa deplasmanda galip geldi, emeği geçenlere tekrar tekrar teşekkür ederim.
Sizin de yukarıda okumuş olduğunuz 30 yorumda gördüğünüz gibi ben de maçı her taraftar gibi tepkiler veverek seyrediyorum ve bazen öfkeleniyorum, bazen üzülüyorum, bazense gülüyorum. Bütün bunları sizlerle doğal akışıyla paylaştım ki bu düşüncelerimden herkes kendi yazısını çıkarsın.

Saygı ve sevgilerimle,

Kuyumcu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder